sobota, 23 czerwca 2018

Jak zatrzymać czas? Grandeus


Podróże busem dają nam niesamowite poczucie wolności i niezależności, nie ważne czy są dalekie, kilkutygodniowe czy też bliskie i opierają się na spędzeniu kilku godzin w trasie. 


Towarzyszą temu emocje, których nie sposób opisać, tym bardziej, że naszego busika odrestaurowaliśmy sami. Krok po kroku uczyliśmy się jak doprowadzić go do stanu jakim prezentuje się dziś, a wszystkie nasze zmagania opisywaliśmy w naszym Dzienniku Fotograficznym. Wpisy z renowacji busa znajdziecie na blogu - tutaj.



Autorem zdjęć niniejszego wpisu jest Kamil Korczyński.





Dziś możemy cieszyć się busowymi podróżami, poznawać, odkrywać, spotykać wspaniałe osoby, spędzać wspólnie czas poszukując nowych miejsc zapierających dech w piersiach, a to wszystko dzięki ciężkiej pracy. Nasz upór, determinacja i wiara w marzenia sprawiły, że teraz możemy przeżywać takie chwile jak ta.






Jakiś czas temu wybraliśmy się na wspólną przejażdżkę do Łapsz Wyżnych razem z Kamilem, osobą o niesamowicie pozytywnej energii i tym razem to my byliśmy po drugiej stronie obiektywu. Kamil jest fotografem, o niezwykłym spojrzeniu fotograficznym, jego prace znajdziecie pod adresem www.kamilkorczynski.com






Spędziliśmy niezwykły czas w wyjątkowym towarzystwie. Przed naszym fotograficznym spotkaniem zastanawialiśmy się czy sprawdzimy się po drugiej stronie obiektywu, wcielając się w rolę pewnego rodzaju modeli, jednak Kamil o wszystko zadbał, zagadał nas, rozluźnił. Odnieśliśmy wrażenie, że znamy się od lat, chociaż nasza znajomość rozpoczęła się na Instagramie nie tak dawno temu.








Miejsce do, którego pojechaliśmy jest niebywale spokojne i zaciszne, tam zdecydowanie można naładować akumulatory oraz odciąć się od nieustającego pędu życia. Grandeus, bo o nim tutaj mowa to bezleśne wzniesienie zlokalizowane na północ od Łapsz Wyżnych. Z jego szczytu rozpościera się widok na Tatry, a podczas zachodu słońca złoty blask subtelnie opadających promieni przyodziewa okoliczne łąki nadając im nowego wyrazu, sprawiając, że czas spowalnia jeszcze bardziej.







Jak zatrzymać czas? Nie ma jednoznacznej odpowiedzi, jednak trzeba pamiętać, aby zwolnić, nie pędzić w otaczającym nas wyścigu szczurów, cieszyć się chwilą i dostrzegać najdrobniejsze piękno, szczegóły niezauważalne na pierwszy rzut oka. A fotografia pomoże nam uchwycić te nadzwyczajne chwile na zawsze, jest najlepszym sposobem na zatrzymanie czasu w kadrach.





To wspaniałe popołudnie, które wspólnie spędziliśmy będziemy wspominać jeszcze bardzo długo, a dzięki magii fotografii, Kamil zatrzymał ten czas w wysublimowanych kadrach, w których uchwycił nasze emocje i prawdziwy obraz. Wpis z tego dnia znajdziecie również tutaj: www.kamilkorczynski.com/sesja-lifestyle-z-busem-vw-dehler


Szczerze zachęcamy do odwiedzenia Kamila na:
www.kamilkorczynski.com
www.facebook.com/kamilkorczynskicom
www.instagram.com/kamilkorczynski_weddings


Pozdrawiamy serdecznie
Dagmara i Mateusz





14 komentarzy:

  1. Ładnie uchwycone! Cudowna pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko to zasługa Kamila ;) Pamiątka wspaniała na długie lata :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No ładny wpis :) Wiedziałem, że uzupełnicie materiał dobrymi tekstami. Miło się czyta i ogląda! No i miłe wspomnienie powaraca. Pozrowionka dla Was! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna sesja - daje wrażenie wolności, ulotności chwili, widać w Waszych oczach radość i beztroskę. Brawa dla modeli i fotografa! Tego typu zdjęcia - naturalne, niewymuszone należą do moich ulubionych. I ten klimat boho, mniam :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniała sesja zdjęciowa. Jak zatrzymać czas... żyjmy tu i teraz, może wtedy...

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale cudowne zdjęcia, ślicznie wyglądacie. Bus też robi wrażenie. Ogromne gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. BUS! idealny dla nas, jestesmy rodziną z 5 dzieci wiec taki busik to cos dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia. Przypomniała mi się wolność czasów studenckich... ehhh...

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdjęcia klimatyczne, nostalgiczne i przepiękne :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ehhhhh....jak ja teraz bym wsiadla w taki pojazd i pojechała zwiedzić całą Europę. Moje marzenie :) a Wy wygladacie na bardzio szczesliwych.

    OdpowiedzUsuń
  12. Taki samochodzik przydałby nam się bardzo.
    No fotografia jest dla mnie równie ważna.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jesteście genialni, podziwiam! I oczywiście zostaję tu na dłużej ;))
    A zdjęcia świetne, w roli modeli też super sobie radzicie :) pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Dziennik Fotograficzny , Blogger